niedziela, 21 kwietnia 2013

102/365

Wesele.
Było fajnie.
Bardzo.
Miło jest zobaczyć ludzi z przeszłości, z którymi spędziło się część życia.
To taki powrót do przeszłości.
Impreza była świetna, ubawiłem się jak nigdy!
Częściowo fotografowałem, ale głównie bawiłem się jako gość :-)
Zdjęć jest sporo, jest i plener.
I może, z czasem, jakimś cudem je tu wrzucę.
Póki co mam ogromne zaległości, których dziś na pewno nie nadrobię, bo nie mam siły.
Padam na twarz.
I zdjęcia też nie mam, póki co, będzie jutro, przy uzupełnianiu.
Dobranoc :-)

@Edit, 23.04.2013, 11:25
I znów moda.


'Mały Poradnik Życia':
- Sam rąb drewno do kominka.
Cut your own firewood.
- Bądź tam, gdzie ludzie cię potrzebują.
Be there when people need you.




2 komentarze:

  1. Ręce ma sine, jakby na mrozie stała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo Sonia, niestety, takie ręce już ma.
    A moje zdolności do edycji w PS'ie nie są tak zaawansowane, by to całkowicie ukryć.

    OdpowiedzUsuń