sobota, 4 maja 2013

115/365

Ślub Natalii i Mirka.
Cudownie spędzony czas.
Nie dość, że spotkałem ludzi, z którymi spędziłem cztery lata swojego życia, to poznałem kolejnych, cudownych i inspirujących.
Pomijam fakt, że najadłem się za wszystkie czasy ;-)
Noooo, i przecież jeszcze flaszkę w konkursie zgarnąłem!
Jednym słowem, było zacnie.
I plener nam ciekawy wyszedł.
Mimo, że to mój pierwszy :-)

A o to efekty:
(Nikony dwa, d5000 i d80, i łobiektywów cała masa: 18-55/3.5-5.6 + 11-17/4.5-5.6 + 50/1.8 + Soligor 135/2.8)








































'Mały Poradnik Życia':
- Nie staraj się kierować życiem innych ludzi.
Don't insist on running someone else's life.
- Uważaj na wielkie kłopoty, kryją się za nimi wielkie szanse.
Watch for big problems. They disguise big opportunities.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz