wtorek, 21 maja 2013

132/365

Siedzimy nad Wawlem ;-)

@Edit, 22.05.2013
Po całym dniu siedzenia w domu trzeba było się w końcu ruszyć.
Bo na łeb można dostać, gapiąc się cały czas w monitor komputera.
No i ruszyłem się.
I posiedzieliśmy nad Wisełką, wypiliśmy co nieco, poszliśmy zjeść pizzę i do chałupy.
A Miesiąc Fotografii miał lukę.
No, może nie lukę, ale na spotkanie z Gundlachem (w języku niemieckim) jakoś nie chciało mi się ruszyć.

A to nasze wspólne AF-owe dziecko.
Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=nxMAi-cFp9A
Prefabetowe, a to foto dla przypomnienia ;-)


2 komentarze:

  1. E... nie podobają mi się tylko te scenki w których jest lustrzane odbicie - strasznie tandetne. A poza tym to Wam nauczycielka zmontowała? Też żenada :-)To co wy zrobiliście do tego teledysku...zdjęcia?

    A jak patrzę na tę listę ilu Was jest...kolejna wylęgarnia bezrobotnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzielnie filmowałem!
    I trochę mojego materiału tam jest.
    A co do montażu - no cóż, gdybyśmy my mieli to robić, nikt nigdy by tego nie zobaczył ;-)

    A co do wylęgarni - true.
    Sad but true.

    OdpowiedzUsuń