niedziela, 24 lutego 2013

46/365

Komputer może wyprowadzić człowieka z równowagi.
Przygotowywałem projekt przez kilka godzin.
Większość z tego czasu to myślenia PS'a nad sensem jego życia, albo dyskusja z MS Word o tym, jak pięknie spieprzyć obrazek, wklejając go do dokumentu. Później dołączył się jeszcze PDF, który stwierdził, że zdjęcia, które wyszły z PS'a mają brzydkie kolory i on sobie stworzy nowe.
A ja rwałem włosy z głowy, krzyczałem, waliłem pięściami w stół.
Czysta przyjemność :-)

Ostatnio widziałem kilka takowych królików, spróbuję złapać je wszystkie.
Nikon plus kit.


4 komentarze:

  1. Opisuj porządnie co czym robisz albo wcale :P

    OdpowiedzUsuń
  2. E?
    PS- foty.
    MS Word - składka tekstu i fot.
    PDF - efekt końcowy, finalny produkt.
    Takie to trudne? :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Idiotą jesteś nieprzeciętnym :-)

    "Nikon plus kit."
    Bardzo to profesjonalne.
    Jak już udajesz, to się staraj chociaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty się czepiasz...
    Kto mówił, że ja jestem profesjonalistą?
    Ty sobie to wkręciłaś.
    :-P

    OdpowiedzUsuń