środa, 31 lipca 2013

201/365

Mój komputer ma jakiś problem.
Nie wiem, o co chodzi, ale notorycznie rozłącza mi Internet. Mimo ikonki 'Dostęp do Internetu' tego dostępu brak.
I nie pomagają prośby i groźby.  Ani restartowanie. Nie dociera.
I jestem zmuszony pisać z telefonu...

Dziś poszedłem na Recruitment day do nowej pracy. Przyszło koło 10 osób, oczywiście bez polaków się nie obyło. Mieliśmy spotkanie ogólne, rozmowe kwalifokacyjną i dwa zadania do wykonania w grupach. Zadanie pierwsze to stworzenie wieży z gazet, na której czubku miała stanąć i utrzymać się musztarda. Srugie zadanie - stworzyć kreację dla Kate, z materiałów recyklingowych. Dali nam worki na śmieci, pierdółki I do roboty ;-)
W obu konkurencjach zwyciężyła drużyna, której byłem członkiem ;-)
Miłe doświadczenie.
I ludzie spoko.
A pracę zaczynam w sobotę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz